wtorek, 14 stycznia 2020

Polski Power Dance Fans Choice


Hello Robaczki ;)

Wybraliście ja posegregowałem i dorzuciłem coś
od siebie ;)
Ponad 2 godziny tanecznej muzy Made in Poland.


Intro A Teraz Polska 
Agnieszka - Amsterdam 
Top One - Śpiewam i Gram
K. Martin - Pozwól Żyć Marzeniom (Maxi Version)
The Best of Poland - Atlanta Wita Nas (Remix)
Ola - Odleć
Karolina - Już Tylko Błękit (Extended Mix)
D-Bomb - Ciało (X-10-DED Mix)
Grind Zone - Hey'a Hey'a
Angelo - Lubię Kiedy Tulisz Mnie
I&I - Nasz Mały Raj "Zawsze Ty I Ja"
Sky Line - Tylko Ty
DJ'e TT - Transformacja
Bukartyk - Prawo do Orgazmu
Project '96 - Miss Mokrego Podkoszulka
Squash - Fly by Squash 
Calabash - Love Song 
Daniel - Jak Magnes 
Cover Up - Zenek 
2 Dancers - Dotyk Szczęścia
Stachursky - Po Prostu Taki Sam
Amadeo - J-23
Sensor - Three Little Wishes 
Millennium - Re-Flex 
Del Junior - Zaklęty Blask (Boom Boom Mix)
DJ Fame - Love is Magic 
Beat Magic - Głupie Kłamstwa (Long Version)
MC Diva - Anioły Płaczą (Dance Mix)
La Strada - Zapisane w Niebie 
Czadmen-i - Damy Czadu (Club Mix By Ray C. Randoza)
N'Joy - Taki Właśnie Jestem (DJ Arti Blue Remix!)
Star Machine - Colonel March '99
Dance Bond - Good, Bad & Ugly '99
DJ Bomba - Koniec 




Zapłać i pobierz/pay 4 download
12zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz